Sponsor nu! - Reisverslag uit Calzadilla de la Cueza, Spanje van Roelof en Annalies - WaarBenJij.nu Sponsor nu! - Reisverslag uit Calzadilla de la Cueza, Spanje van Roelof en Annalies - WaarBenJij.nu

Sponsor nu!

Door: Roelof & Annalies

Blijf op de hoogte en volg Roelof en Annalies

25 Maart 2008 | Spanje, Calzadilla de la Cueza

Sponsor nu, en spaar mee voor een warme douche voor de kinderen van Rainbow Home in Nepal!

We hebben een sponsorformulier gekregen van de Stichting Regenboog Nepal, en kunnen nu overgaan tot actie!

Je kunt als volgt sponsor worden:
* stuur een mail naar lopenvoornepal@live.nl
* je krijgt dan per mail het formulier
* vul het in en stuur het op naar
Lopen voor Nepal
p.a. Watersingel 57
9351 XN LEEK
* het door jou vastgestelde bedrag wordt door de Stichting Regenboog Nepal eenmalig automatisch geincasseerd zodra wij thuis zijn.

Op het formulier kun je exact aangeven voor hoeveel cent per km. je ons wilt sponsoren, met een door jou zelf te bepalen maximum. (We lopen voor Nepal van Santiago naar Frankrijk, en dat is ongeveer 800 km.) Wij zijn blij met iedere cent voor Nepal!

We hopen op veel sponsors. Geef de kinderen van het Rainbow Home een warme douche!!!

Bedankt en liefs,
Roelof & Annalies

• 25 Maart 2008 - 18:54

Alexander:

Ha ik doe mee, maar ben hopelijk niet de enige. ;)

Groeten Alexander

• 25 Maart 2008 - 18:59

Albert:

Roelof en Annalies,

Het zou makkelijker zijn als jullie het sponsorformulier direct via jullie site kunnen laten downloaden. Nu moeten mensen eerst een formulier via een mailadres opvragen om vervolgens het alsnog een keer in te vullen.

Ik weet niet of jullie die mogelijkheid hebben?

met vriendelijke groet
    Albert

• 25 Maart 2008 - 19:05

Agnes:

Ik denk niet dat ik jullie kilometers sponser. Maar hoe eerder jullie thuis zijn des te meer wij sponseren. Misschien een start bedrag en iedere dag dat jullie later thuis komen gaat er een bedrag vanaf. Nee hoor geintje. Tuurlijk gaan we meedoen. Formulier al aan gevraagd.
    Veel succes en zet hem op.
    Liefs Agnes

• 25 Maart 2008 - 19:39

Roelof En Annalies:

Ha die Albert,
    helaas, dit lukt niet! Vandaar deze oplossing...
    Groeten, R&A

• 25 Maart 2008 - 20:22

Yda:

Veel succes met lopen voor Nepal!!!!
    NAMASTE!!

• 25 Maart 2008 - 20:53

Mem:

natuurlijk gaan wij jullie sponseren!!!!
    hoop dat jullie voeten het weer wat beter doen . wij willen wel een collecte bus ,maar wij kunnen het adres niet vinden van rainbow ,hebben jullie dat? willen wij graag hebben dan probeer ik dat te regelen. hoe is het weer bij jullie ? hier was vanmorgen behoorlijk sneeuw enné .... 882 km file.staat op de 2e plaats dus geniet van jullie wandeling voor je het weet zit je er weer midden in.
    heel veel wandel plezier en dikke tut van ons m&t xxx enne pas goed op elkaar!!

• 25 Maart 2008 - 22:28

Pap En Mam :

alles is hier goed en de foto's van jullie moeder uit sappemeer zijn goed geworden.
    verder doen wij ook een duit in het nepalse zakje en zoeken wij nog andere sponsoren voor dit goede doel.
    veel liefs en een dikke smok van ons beide, en we hopen met een paar weken jullie al die dikke smokk'n lichamelijk
    aan jullie over te brengen,nadat we jullie twee weer in ons armen hebben mogen sluiten.
    veel liefs van mam en pap

• 26 Maart 2008 - 17:11

Arjan En Marielle:

Tuurlijk doen we mee!!!! Succes met jullie kilometers!!

Groeten Piet@Piet

• 30 Maart 2008 - 08:32

Alie:

Dag Annalies en Roelof,
    Prachtig dat het nu van start is gegaan, de actie!
    Hopenlijk gaat het nu met de blaren en zere voeten ook goed.
    Groeten Alie

• 30 Maart 2008 - 17:27

Gerry:

Hoi Annalies en Roelof,

Geweldig dat jullie dit doen en ja we doen mee, nee niet met het lopen maar wel voor de warme douche.
    weer prachtige foto's genieten dus maar.

Vanaf donderdag zitten wij ook in Spanje is wel heel dicht bij toch.

veel Plezier en tot over 2 weken.

Groetjes, Gerrit & Gerry

• 01 April 2008 - 17:10

Rixt:

hee goed dat jullie aan de kinderen denken in het kindertehuis wij vinden het ook zielig dat ze arm zijn. en we missen jullie ook heel erg groetjes rixt en de anderen zoenen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 01 April 2008 - 19:41

Ibrichje Engelsma:

Natuurlijk sponsoren wij mee. Succes met de tocht!!!!

• 01 April 2008 - 20:50

Yvette:

Geweldig dat jullie dit doen! Als nicht van Ginette (voorzitter Rainbow Home) en actief lid van de stichting voel ik me enorm betrokken wat jullie doen. Morgen breng ik de collecte-busjes naar Grou.
    Middels de Nijmeegse 4-daagse weet ik alles van blaren.....

• 02 April 2008 - 20:13

Eelke Bosma:

Annalies en Roelof,
    Zoals wij vandaag hebben afgesproken, zal aanstaande zaterdag 5 april
    's ochtends tussen 11 en 12 uur een interview met Annalies op de lokale omroep van de gemeente Boarsterhim "De Boarnsterstim" worden uitgezonden. Om zo jullie goede aktie nog meer onder de aandacht van de inwoners van onze gemeente te brengen.

Sukses met jullie zeer goede initiatief!!

Eelke Bosma (presentator v.h. actualiteiten- en nieuwsfeitenpro-gramma "Lokaal Besjoen"

• 03 April 2008 - 08:07

Annet:

Hi!
    Al croissants als ontbijt? Dat hoop ik toch wel....anders wordt het niet voor de kerst dat we jullie gaan zien.

Tuurlijk wordt er gesponsord!

Liefszzz

• 06 April 2008 - 08:43

Daisy & Koert:

Dag Roelof en Annalies,

Wij doe mee met jullie actie en hopen jullie snel weer te zien.
    Groet, Daisy en Koert

• 06 April 2008 - 17:21

Rianne:

Natuurlijk ga ik jullie sponsoren. Heb nu pas het formulier aangevraagd, maar volgens mij zijn jullie ook nog wel even aan het lopen. Succes!

• 07 April 2008 - 06:40

Claire:

Hello
    Hoe gaan dit? It is wonderful what you I doing. I met a Tibetan nun over the weekend who helped Nepalese refugees in Dharamsal, so it was great to hear that you guys have undertaken this project. It sounds like you are still having a fab time.
    Take care and G-d bless
    Claire

• 16 April 2008 - 11:18

Willy De Bruijn:

hi, groeten uit Grou, ik gooi straks mijn wisselgeld weer in het busje als ik mijn odin pakket ophaal bij Annalies haar vader. Zet em op......