We zijn weer thuis! - Reisverslag uit Leek, Nederland van Roelof en Annalies - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis! - Reisverslag uit Leek, Nederland van Roelof en Annalies - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis!

Door: Roelof & Annalies

Blijf op de hoogte en volg Roelof en Annalies

22 April 2008 | Nederland, Leek

Hoi allemaal!

We hebben na het plaatsen van het vorig bericht nog een aardig eindje gelopen om uiteindelijk na 40 dagen in Saint Jean Pied de Port aan te komen. De wandeltocht was prachtig met veel belevenissen, interessante mensen, schitterende uitzichten en een prachtige natuur. De laatste dag was een pittige, tegen de berg op (1500 meter)om vervolgens af te dalen, dat alles in een dik pak sneeuw! We hebben genoten! De laatste avond hebben we in een door Nederlanders gerunde herberg gegeten om de volgende dag 's middags op de trein te stappen.

Ongeveer 24 uur later was het spannende moment daar....in de trein maakten we ons al knap zenuwachtig...om 16:45 stapten we op het station van Grou uit waar vrienden en familie op ons wachtten! We waren heel blij hen allen weer te zien!!! Als grap werden we met een mini treintje naar het huis van Agnes en Wietze gereden waar we een knal feest hebben gehad! Het was beregezellig en oh zo leuk! We zijn nu nog blij! Bedankt allemaal voor alles!!!

Na het feest zijn we met Albert en Marieke mee gegaan naar Leek. Daar logeren we nu een poosje. We hebben de afgelopen week heerlijk kunnen genieten in ons prachtig verblijf in Leek en alles kunnen laten bezinken.

Verder weten we nog niet precies wat we straks gaan doen maar we blijven relaxed! Eerst maar eens Koninginnedag vieren! Hoera!!!

Tot slot willen we iedereen, maar dan ook echt iedereen, heel hartelijk bedanken voor jullie leuke reacties, de e-mails, de telefoongesprekjes, en noem maar op. Op reis en ver weg deed het ons altijd HEEL erg GOED!!!! BEDANKT!!!!

Liefs,

Roelof & Annalies

• 22 April 2008 - 12:35

Bert Vedder:

Welkom thuis. Met belangstelling hebben we hier bij Menzis jullie reis gevolgd. Prachtig hoor. Groeten van Shamrock.

• 22 April 2008 - 12:38

Michiel:

Heeee roelof,

Zal wel ff wennen zijn....pfff

nog ff wachten tot 1 juni en dan mogen we weer vissen hahaha

Misschien heb je zin om een x wat te drinken met een groepje mensen!!! Dan moet je maar ff mailen!!!

Groeten Michiel!!!

• 22 April 2008 - 12:57

Albert En Marieke:

We zijn blij dat jullie je thuis voelen. Zoals het in elke goede relatie betaamt, dient er veel overleg gevoerd te worden wie de auto mee mag nemen.

Wij vinden het ook erg leuk dat jullie bij ons bivakkeren. Het mooiste van alles is dat we er een tuinman en een kok bij hebben gekregen.

Tot vanavond en wij hebben ook erg veel zin in koninginnedag.

Groeten albert en Marieke

• 22 April 2008 - 13:37

Rianne:

Wow, weer thuis! Moet heel vreemd zijn.Ik kan me niet voorstellen om weer in Nederland te wonen en te werken, maar goed zo is de realiteit. Ik ben in augustus in Nederland dus hoop jullie dan te zien!

• 22 April 2008 - 15:17

Arjan En Marielle:

JOEPIE!! HOME SWEET HOME!!! Enne...snel een autootje bij Arie scoren, nu het nog kan...dan borrel in hengelo!Tot gauw!

• 22 April 2008 - 18:09

Yda:

WOLKOM THUS!!!!!

• 22 April 2008 - 18:53

Linda :

Hee Roelof en Annelies,

Jeetje wat is het jaar voorbij gevlogen zeg! Heb natuurlijk wel af en toe even gecheckt waar jullie aan het uithangen waren en volgens mij hebben jullie volop genoten van alle mooie indrukken.

Beide heel veel succes weer in Nederland!
    En Roelof wie weet zien we je nog een keer bij AnderZorg.

Gr Linda

• 22 April 2008 - 19:49

Vanessa:

Welkom Thuis,

Heb genoten van al jullie mooie verhalen.
    Vind het aan de ene kant wel jammer dat ik deze moet missen.
    Kom snel een keer deze kant op om een bakkie koffie te doen.

Groetjes,Vanessa

• 22 April 2008 - 20:16

Hiltjo En Greetje:

fijn dat jullie weer terug zijn,en dat
    alles zo goed verlopen is,de laatste
    foto's waren weer prachtig ook met dat
    sneeuw er bij.
    fijn van albert en marieke dat jullie
    daar even kunnen zijn en straks met zo'n
    allen koninginnedag vieren
    tot morgen dan ,de groetjes aan allemaal
    pap en mam daaaaaag

• 22 April 2008 - 20:22

Jacco & Iwona:

Welkom thuis. Wat een belevenis. Maar nu... lekker weer slapen in "eigen" bed!

Groetjes!!!

• 23 April 2008 - 08:52

Nienke, Frank & Mats:

welkom thuis! we moeten maar snel eens afspreken om bij te kletsen!! groeten uut sint anna

• 23 April 2008 - 10:49

Inge Douma:

Welkom thuis!!!!!
    Geweldig wat jullie volbracht hebben; mooie pelgrimfoto's.
    Roelof, wat mooi dat je jouw hert zo dicht bij huis ziet!
    Vast ook een cultuurshock om hier weer te zijn. Sterkte ook met thuiskomen. Sterkte met wortelen, waar dat dan ook maar zal zijn.

groet van Inge

• 24 April 2008 - 09:15

Ineke En Otto:

Welkom thuis Annalies en Roelof we zien jullie wel bij de familie dag,nu ik wandel nog even door de derde etappe van Sloten naar Staveren gaan we Dinsdag doen mooi tochtje 25 km.
    veel liefs ineke

• 31 Mei 2008 - 06:58

Berthe En Henri:

Annalies en Roelof

Welkom in Nederland. Wat een bijzondere reis hebben jullie gemaakt. Prachtige verhalen en mooie fotos.
    Een tijd om nooit te vergeten.

Groetjes

Berthe Henri en Hidde

• 23 Juni 2008 - 15:10

Claire:

Hey guys, I see you have made it home. It sounds like the journey was amazing. Drop a line when you get a chance.