Santiago de Compostela - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Roelof en Annalies - WaarBenJij.nu Santiago de Compostela - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Roelof en Annalies - WaarBenJij.nu

Santiago de Compostela

Door: Roelof & Annalies

Blijf op de hoogte en volg Roelof en Annalies

28 Februari 2008 | Spanje, Madrid

¡Hola!

We zijn in Spanje (na een paar dagen vliegen vanuit Hobart (Tasmanie) naar Melbourne, vervolgens naar Bangkok, om na een dag uitrusten, in Madrid te landen). We maken ons op om de Camino de Santiago te gaan lopen (in omgekeerde richting)!

We gaan vanuit Santiago de Compostela (waar we morgen naartoe vliegen) richting huis lopen. We weten, we zijn gek, maar in ieder geval gaan we het proberen! Het lijkt ons een mooie afsluiting van onze reis. Misschien slaan we een stuk in Frankrijk over maar we willen zeker de heilige route door Spanje (ruim 800 km) en het Pieterpad vanaf de Pieterberg naar huis (Leek) lopen.

Afgezien dat het ons een mooie afsluiting lijkt, hebben we ook een DOEL! Graag willen we de kinderen van het kindertehuis Rainbow Home in Nepal, waar ook Balista woont, voorzien van een solarsysteem, zodat ook zij zich in de koude winter warm kunnen douchen! Zoals jullie ondertussen wel zullen begrijpen hebben we daarvoor sponsors nodig.....

We hopen dan ook dat jullie ons helpen om deze laatste kilometers naar huis voor ons zo makkelijk mogelijk te maken: des te meer centen per km. jullie sponsoren, des te harder zullen wij lopen!
Dus we hopen tot snel!

Groetjes en veel liefs,

Roelof & Annalies

(over concrete invulling van sponsoring komen wij terug, samen met de Stichting Regenboog Nepal)

• 28 Februari 2008 - 12:52

Theo/michiel:

He Roelof !!!!

lekker gevist zagen we.

We volgen het verder allemaal op de voet!

groeten Theo/Michiel

• 28 Februari 2008 - 12:52

Jits:

Jeee...sportief hoor! Voelde al dat je weer wat dichterbij was...hahah! XX

• 28 Februari 2008 - 12:56

Jelle-marten:

He!!??? Dan zijn jullie al dicht bij huis! Super, Hoe lang gaan jullie er over doen om te lopen?
    Anyway het bier zal ik alvast koud zetten
    mvg
    Jelle-Marten

• 28 Februari 2008 - 13:56

Albert En Marieke:

Nou, we willen jullie bijna op komen halen. hahaha.

Groeten albert en Marieke

PS: wij willen ook een duit in het zakje doen. Natuurlijk niet voor eigen gebruik, want dan moeten we jullie nog langer missen!!

• 28 Februari 2008 - 15:24

Arjan En Marielle:

Wat gaaf! En dat jullie beetje gek waren wisten we natuurlijk al!ha,ha..! Mooie looptocht gewenst en we gaan jullie natuurlijk sponseren!

Dikke kus arie&marie

• 28 Februari 2008 - 15:54

Carel:

Compleet verrast!! Nu jullie de bedevaartroute terug lopen, zouden jullie dit eigenlijk achteruitlopend moeten doen. Bedevaart is ook een stuk afzien natuurlijk. Veel plezier!!

• 28 Februari 2008 - 18:26

Otto En Ineke:

Hoi Annelies en Roelof
    jullie zijn al een aardig eind in de richting van Nederland,maar jullie gaan nu met de benen wagen?ik heb vanmiddag de eerste tappe van de elfsteden route gelopen van Leeuwarden naar Sneek ik vondt het al een heel eind 27 km
    dus dat duurt nog wel even voor dat je thuis bent nu geniet er nog maar even van.
    veel liefs van je oom en tante

• 28 Februari 2008 - 19:47

Agnes:

Jeetje dacht dat je een geintje maakte maar het is echt waar. Hartsikke leuk dat jullie dit gaan doen.
    We horen hoe het verder gaat.
    ps. Willen jullie ook halverwege wel komen halen. De irish coffee staat al klaar.
    Liefs Agnes

• 28 Februari 2008 - 23:16

Yda:

WELKOM in Europa!!!!!!!!!
    Groeten Yda

• 29 Februari 2008 - 06:44

Heit En Mem:

wij zitten verder van huis dan jullie taurangaheerlijk gegeten en de foto's van onze reis te bekijken heel leuk het thuis front is nu dus al aardig op de hoogte .wij wensen jullie al het goede ,mochten er blaren pleisters nodig zijn!!! wij brengen ze wel heel veel loop plezier liefs m&t

• 29 Februari 2008 - 07:16

Nienke Kuipers:

mooi jullie komen steeds dichter bij huis. wacht dacht je van hardlopen ipv lopen?
    dikke tut van frau kuupers en feint en lytse man

• 29 Februari 2008 - 12:13

Ageeth:

Hoi Annalies en Roelof,
    Wat een leuk idee, de sponsorloop. Nou, wij doen zeker mee! Succes met de wandeling!

Groet Ageeth

• 29 Februari 2008 - 13:39

Tante Trijntje:

Jullie zijn dus al weer in Europa. Vergeleken met waar jullie geweest zijn is het dichtbij.Jullie hebben nog vele goede plannen. Wat hebben we prachtige foto's gezien. Wandel ze maar. Tot de volgende keer. tante Trijntje

• 29 Februari 2008 - 15:55

Greetje En Hiltjo:

hallo wereldreizigers,

wat een verrassing dat jullie alweer op het vaste land zijn.
    we staan er wel even van te kijken dat jullie te voet verder gaan ook dit is weer een geweldig avontuur,maar wel oppassen voor platvoeten.
    oke we zien jullie graag in gezondheid terug in nederland, onze vraag is of we nogwel met zijn allen naar schiphol moeten komen om jullie weer in onze armen te sluiten.
    natuurlijk doen wij ook een duit in het zakje van jullie, tot horens en een dikke smok van ons.

mam en pa.

• 01 Maart 2008 - 07:30

Alinda:

sta ik daar hoog in die alpen, hoor ik van je dat je in Madrid zit...!!! Dat was daar echt vlakbij!!! ik vin t super en ben zo blij!!!!!!!!

• 02 Maart 2008 - 16:40

Jess:

ik ben verrast!!!!!!!!!!!!
    wat enig!
    en wat heerlijk dichtbij
    nou veel succes en veel plezier

liefs!

• 03 Maart 2008 - 11:41

Annet:

Sweeties!!!
    Welcome back in Europe! Ik geloofde mn ogen niet toen ik het las...toen ik het zag wel - zonder twijfel jullie in Spaanse bodega con fantasische tapas!!!...Jullie zijn weer closely connected to the Netherlands...en het bijzondere is..toen ik terug kwam uit de Carib zijn we met het bootje de haven van La Coruna binnen gevaren en met de bus naar Santiago afgereisd. Vervolgens zeiltjes omhoog back to Holland...Ik zie een overeenkomst...behalve dat jullie plan back home. My goodness...dat wordt echt een onvergetelijk afsluiting..Op de crocs Anna??? Hahaaa. Maar, a trip with a mission. Dat zal jullie de nodige energie geven! Keep us updated, wij doen mee!

Enuuh daar in Espana....vergeet niet de Jambon Iberico (Pata Negra)...tsjonge jonge..dat zou je daar nog wel eens kunnen houden, zooooooo heeeerlijk.

Enjoy every fucking minute!!!!

Kuszzzzzzzzzzzzzzzz Annet

• 03 Maart 2008 - 11:47

Annet:

En ook nog een berichtje voor de heit en mem van Anna:

Jullie kunnen ook wel bijna net zo'n site beginnen als Anna. Toch super dat jullie door de avonturen van Anna nu ook helemaal aan de andere kant van de wereld zitten. Jullie hebben al aardig wat af moeten reizen om jullie dochter op te zoeken. Zo hebben mijn ouders ook al heel wat van de wereld gezien! Women with a mission & parents with a mission!

Helemaal van deze tijd!!

Ontzettend genieten van al het moois daar verderop.

Liefs, Annet

• 04 Maart 2008 - 06:22

Ilona & Redmer:

G'day!
    Gelukkig is Tasmanie wel goed bevallen! Moet idd heel erg mooi zijn. Dus back in Europe, ik dacht even dat ik t niet goed las dat jullie naar huis gaan lopen vanuit Spanje. Wow.. Heel veel suc6!
    Dikke tut,
    Redmer & Ilonax

• 04 Maart 2008 - 12:36

Adri En Linda:

Hey lieve mensen,

fijn te zien dat jullie weer in Europa zijn.

Tot gauw en ik zal even kijken of ik nog sponsors kan opduiken.

Groetjes Adri en Linda

• 06 Maart 2008 - 16:44

Johanna:

Jee, wel een heel eind lopen, maar goed, jullie hebben de tijd aan jezelf toch? Of had je een datum in gedachten dat je thuis wilt zijn? Succes en heel veel plezier! (en veel lekkere spaanse tapas eten, jammie, ik ben jaloers!!)

Groetjes Johanna

• 14 Maart 2008 - 14:02

Christa:

Hey daar!

Zo, jullie komen ook steeds dichter bij huis! Dacht dat jullie nog in OZ zaten, haha! Jammer dat het een beetje tegenviel, maar ja, soms zit het mee soms zit het tegen, zeker bij reizen zo het geval. Tasmania was wel de moeite waard, lijkt op NZ, dus dan is het altijd goed. Terug in NL is ook wel weer aardig, wel koud hoor! brrrrrrr, probeer over 2 maanden ofzo terug te komen, dan rollen je zo lekker de zomer in :)
    ps: Laat even weten hoe het met het sponsor-project zit.

Geniet nog!

Liefs,
    Kepler-buddy

• 15 Maart 2008 - 06:55

Ginette:

Hoi!
    ik heb geen idee waar jullie nu zijn, maar ik wil even uitdrukkelijk benadrukken dat ik jullie een geweldig stel vind met deze actie voor onder andere onze Stichting!!!!!
    namens iedereen hier in Nepal,

Bedankt!!!!!

en als we allemaal weer in nederland zijn, hoop ik jullie zeer snel te ontmoeten..

Succes..Ginette

• 25 Maart 2008 - 18:43

Zetha En Chris :

Wat gaan jullie een eind lopen zeg!:)
    Super!
    Grt Zetha en Chris