Tasmania - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roelof en Annalies - WaarBenJij.nu Tasmania - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roelof en Annalies - WaarBenJij.nu

Tasmania

Door: Roelof & Annalies

Blijf op de hoogte en volg Roelof en Annalies

23 Februari 2008 | Australië, Sydney

Hoi allemaal!

Na een korte vlucht van een paar uur in een Jet Star vliegtuig (welke het geluid maakte van een keukenmachine) landden we veilig op het vliegveld van Hobart. Daar hebben we direct een mooie vette auto gehuurd (Tinie betaalde, en dat maakte het kiezen wat makkelijker) en zijn we Hobart in gegaan. Vervolgens hebben we vlak bij Hobert in cabins geslapen om de volgende dag via de mooiste landweggetjes en vergezichten naar Strahan aan de westkust te rijden.

In Strahan zijn we met een boottocht de zee en rivier opgegaan. De zee was heel mooi evenals de rivier. De dag erop zijn we naar Cradle Mountain gereden waar we de middag gewandeld hebben.

De volgende dag zijn we via Mole Creek naar Scottsdale gereden. Onderweg hebben we in een wildpark Tasmanien Devils, walibies, koala's, wombats en kangaroes gezien. Als lunch hebben we op een Zalmkwekerij een lekker broodje gegeten.

De dag erop arriveerden we aan de schitterende oostkust in ST Helens. Een plaatje! De dagen vlogen voorbij! Iedereen genoot van de prachtige kustlijn, de natuur en van de vele glazen wijn, lekkere hapjes en de gezelligheid!

De dagen waren omgevlogen en zo stonden Minne en Tinie weer snikkend op het vliegveld van Hobart op weg naar Nieuw Zeeland. Gelukkig hebben ze het daar reuze naar hun zin en we wensen hun een hele fijne vakantie!

Wij hebben de auto nog een week gehouden en zijn op de onmogelijkste plekken van Tasmanie geweest. Onderweg veel natuur (kangaroes, walibies, slangen) gezien. We vonden het helemaal te gek en raden iedereen aan Tasmanie eens te bezoeken.

Wij gaan zo vliegen....van Hobart naar Melbourne en dan vannacht verder naar Bangkok. Daar gaan we een vervolg vlucht regelen naar onze volgende bestemming...

Als we daar zijn horen jullie van ons!

Groetjes en liefs,

Roelof & Annalies

• 23 Februari 2008 - 06:42

Agnes:

Nu gaat het wel reuze snel 2 verslagjes in 1 x. Geniet nog van jullie reis.
    Veel plezier.
    Gr Agnes

• 23 Februari 2008 - 12:40

Riëm:

Had Anje al gevraagd hoe het met jullie was...Via Hyves al begrepen dat jullie het nog steeds goed naar jullie zin hebben! (en als het leuk is heb je geen tijd om te internetten...ik ken dat!!)
    Ben benieuwd welk stukje van de wereld jullie nog gaan bekijken.

(enne je kan wel verwachten dat je op 10 mei overspoeld gaat worden met kado's maar volgens mij zitten er een paar neefjes en nichtjes op kado's van ome Roelof te wachten..!! haahaha bel je een keer naar huis weet de hele wereld dat je alweer hebberig bent ;-))

Goede reis verder!
    Groetjes Riëm

• 25 Februari 2008 - 12:16

Albert En Marieke:

Spannend. Van melbourne naar bangkok. Ben benieuwd waar de reis straks van bangkok naar toe gaat.

We wachten jullie volgende verslag af.

Groeten a en m

• 27 Februari 2008 - 19:30

Zetha En Chris:

Leuk om weer wat van jullie belevenissen te lezen!
    Grt'n Chris en Zetha