Trekking Nepal, guides and porters - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Roelof en Annalies - WaarBenJij.nu Trekking Nepal, guides and porters - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Roelof en Annalies - WaarBenJij.nu

Trekking Nepal, guides and porters

Door: Annalies

Blijf op de hoogte en volg Roelof en Annalies

14 September 2007 | Nepal, Pokhara

Onderstaand de gegevens van twee Nepalese gidsen/dragers (zie foto' s) die wij onderweg tijdens onze Annapurna wandeling zijn tegengekomen en van harte kunnen aanbevelen. Vandaar dat wij hun e-mail adressen op deze site zetten zodat je rechtstreeks contact op kunt nemen met een van beide heren. Hoewel je overal een gids kunt inhuren, hebben wij wel gezien dat het vinden van een goede gids niet altijd even vanzelfsprekend is!


Binod Limbu: Binod_Limbu@yahoo.com

Krishna Karki:Karkikrishna7@hotmail.com

  • 13 September 2007 - 08:35

    Agnes:

    Het is ons net iets te ver weg. Anders huurde ik ze hier in om voor me te gaan boodschappen.
    Gr Agnes

  • 17 September 2007 - 19:48

    Krishna:

    Die Agnes toch!!!

  • 24 September 2007 - 18:23

    Petra:

    hey agnes en roel....
    hier ben ik eindelijk es op jullie site.
    ik zit bij henna-jant want ik heb nog geen internetaansluiting, verders alles goed in grou, geen nieuwtjes....
    eef heeft een aardige dikke buik, en met jitske gaat ook alles prima, over 2 weken hebben we weer vaarwelweekend van de splash....
    en hoe gaat het met jullie daar, ik zal af en toe jullie site bezoeken ....
    mooie foto's....
    goeie reis....tut petra knossen.

  • 28 September 2007 - 19:31

    Rienk En Geertje:

    hi Roelof en Annalies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Pokhara

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Mei 2009

Home sweet home

22 April 2008

We zijn weer thuis!

07 April 2008

Wij lopen lekker door!

25 Maart 2008

Sponsor nu!

15 Maart 2008

De kop is eraf!
Roelof en Annalies

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 62078

Voorgaande reizen:

31 Mei 2007 - 01 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: