Relaxen in Thailand! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Roelof en Annalies - WaarBenJij.nu Relaxen in Thailand! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Roelof en Annalies - WaarBenJij.nu

Relaxen in Thailand!

Door: Annalies

Blijf op de hoogte en volg Roelof en Annalies

05 Oktober 2007 | Thailand, Bangkok

Hallo!

Gezien er al reacties binnenkomen waar we blijven, even kort een berichtje! Zitten nu op een super plek op Ko Tao, aan de oostkant van dit Thaise eiland. Huisje bovenop een berg, uitzicht rondom over zee, en heerlijk weer hier! Als we naar beneden lopen doen we onze snorkels op, en binnen 50 meter snorkelen we boven prachtig koraal met veel en kleurrijke vissen, genieten dus!
Was wel even wennen na onze belevenissen van de afgelopen maanden, maar eerlijk is eerlijk, dit went snel!!!
Gezien we geen internet tot onze beschikking hebben op onze locatie, zijn we afhankelijk van een vooraf aangevraagde taxi rit, om naar het dorpje te kunnen voor o.a. internet en inkopen. Twee uur later kun je dan weer terug. Dus onze excuses voor het uitblijven van de verhalen, maar zodra we uitgerelaxed zijn, zullen we zeker nog foto' s en verhalen delen over onze laatste week in Nepal, week Bangkok, week Ko Samui en nu dan Ko Tao!

Tot dan, groetjes Roelof & Annalies

• 05 Oktober 2007 - 07:55

Yda:

Hartelijk dank voor jullie bericht en lekker genieten!
    Groeten uit een zonnig Grou, Yda

• 05 Oktober 2007 - 07:56

Joop & Elly:

Ben de eerste die reageerd(denk ik)Fijn om weer wat van jullie te horen. Even helemaal niets is ook wel eens lekker, kan je er weer even tegen als het straks weer wat heftiger wordt met jullie reis.
    Groeten Joop & Elly

• 05 Oktober 2007 - 07:58

Theo:

super, nu in Thailand....geniet ervan natuurlijk, hier nog even sportnieuws, Fc Groningen is uitgeschakeld in de Uefacup na strafschoppen tegen Fiorentina. thuis 1-1, en uit 1-1.

groeten, Theo.

• 05 Oktober 2007 - 08:01

Carel:

Fijn bericht geniet van nog maar even van de rust en de mooie omgeving

• 05 Oktober 2007 - 08:12

Janny:

he he nu dus na al die maanden ,eindelijk vakantie!!!
    nou geniet er maar van..
    gr van de fokkema`s

• 05 Oktober 2007 - 09:42

Arjan En Marielle:

Heerlijk zo een paar dagen lekker relaxen! Goed om te horen dat jullie genieten! Hier herfstweer....marie heeft de kachel weer lekker opgestookt!

Groeten Arjan en Marielle

• 05 Oktober 2007 - 10:07

Mem:

blij dat jullie zo lekker relaxen ,en dat er weer een berichtje is.hier alles ook oke we hopen dat jullie er weer van genieten ,niet van de hoogte maar nu in de diepte we blijven jullie natuurlijk volgen en verheugen ons weer op de verslagen en natuurlijk de foto,s veel plezier en een dikke tût van heit en mem

• 05 Oktober 2007 - 11:10

Simone:

LEKKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!

• 05 Oktober 2007 - 16:42

Otto En Ineke:

hallo Annelies en Roelof.
    Geniet maar even van de rust,jullie hebben ook al heel wat gedaan en beleeft
    Groetjes van je tante en oom

• 06 Oktober 2007 - 12:16

Greetje:

ieuk om even een berichtje van jullie
    te horen, fijn dat alles zo goed gaat
    en mooi weer er bij, vermaak je nog maar
    wat onder het water en wij wachten rustig
    af op de mooie foto's
    liefs pap en mam

• 07 Oktober 2007 - 12:54

Albert En Marieke:

We zijn benieuwd. Hopelijk hebben jullie ook een onderwatercamera, zodat annalies mooie foto's kan maken van roelof zijn favo bezigheid.Want als roelof vissen ruikt, laat staan ziett, is hij door het dolle heen. Ik ben dus benieuwd of we Roelof nog met een traditionele speer in de handen zullen zien.

Goed dat jullie naast het bezichtigen van allerlei culturen ook nog tijd nemen om rust te krijgen. Je dient per slot van rekening ook weer uitgerust terug te komen.

Hier is het inmiddels zomers weer. Wij hebben echter niet de neiging om een snorkel en duikbril te pakken en het waterleven van dichtbij te bekijken. Terrasstoelen staan nog steeds buiten en, je raadt het al..., we zitten inmiddels weer aan de rosé. Eigenlijk raar zo in oktober.

Groetjes en misschien tot horens.
    Dikke kus
    A en M

• 08 Oktober 2007 - 06:14

Nienke Kuipers:

mooi dat jullie wat van jullie laten horen. snorkelse!!!

nienke

• 08 Oktober 2007 - 07:38

Ageeth:

Hoi Annalies en Roelof,
    Dat klinkt wel heel aangenaam: relaxen in Thailand. Geniet er lekker van, wij zijn stinkjaloers!
    Groet Bart, Eline en Ageeth

• 09 Oktober 2007 - 07:55

Albert En Marieke:

Heel mooi plekje. Daar kun je echt even tot rust komen. Zal ook wel erg rooiemantisch zijn met zijn tweetjes op zo'n afgelegen plek.

Groeten albert en marieke

• 09 Oktober 2007 - 21:39

Piet En Hennie:

hallo lui (dubbelzinnig)
    blijf daar maar lekker. Hangmatten en uitzicht zien er goed uit!
    Veel plezier!

• 23 Oktober 2007 - 07:44

Johanna Roede:

Oh, jongens, wat een straf dit!!!
    Geniet er maar lekker van!

Groetjes uit een koud Groningen (ik moest vanmorgen het ijs van de autoruiten krabben)