Happy Newyear! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roelof en Annalies - WaarBenJij.nu Happy Newyear! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roelof en Annalies - WaarBenJij.nu

Happy Newyear!

Door: Roelof & Annalies

Blijf op de hoogte en volg Roelof en Annalies

31 December 2007 | Australië, Sydney

Hallo allemaal!

Vanuit Sydney willen we iedereen bedanken voor alle kerstwensen die we van jullie hebben gekregen! Hopen dat de kerstdagen in Nederland gezellig waren, en iedereen nu klaar is voor oud & nieuw!
Wij zijn ons al aan het voorbereiden voor het grote vuurwerk op de Sydney Harbour Bridge. Je moet er wel wat voor over hebben, maar dat hebben we! Zometeen gaan we alvast de stad in om een plek te zoeken met uitzicht op de brug, en dat is 12 uur! voor de jaarwisseling!
Vanmiddag om 14.00 uur Nederlandse tijd, gaan wij het dan meemaken hier!
Wij wensen iedereen een goede jaarwisseling toe, and a Happy Newyear!

Liefs, Roelof & Annalies

• 31 December 2007 - 06:48

Mem En Heit:

ook voor jullie een geweldig 2008 gewenst en een fijne jaarwisseling!!!!
    liefs heit en mem xxx

• 31 December 2007 - 07:30

Nienke Kuipers:

segen yn 't nye jier en folle lok en seine!!! dikke tut van nienke
    en veel plezier met je ouders in sydney!!!

• 31 December 2007 - 07:33

Teuny:

Folle lok en seine foar 2008.

• 31 December 2007 - 07:38

Dick Van Veltum:

heel fijne jaarwisseling en een gezond en veilig 2008.
    We volgen jullie verslag met veel plezier en het lijkt me fantastisch dit allemaal mee te maken.

• 31 December 2007 - 07:44

Yvonne:

ook een hele goede jaarwisseling voor jullie. groetjes uit westerbroek

yvonne

• 31 December 2007 - 08:03

Rianne:

al het beste voor 2008 en dat jullie nog veel mooie dingen gaan zien en doen!

• 31 December 2007 - 08:27

Albert En Marieke:

Tegenwoordig moet je overal vroeg boeken om een beetje goed op vakantie te kunnen. 12 uur valt dan nog mee. Hier moet je minimaal een half jaar van te voren je vakantie boeken.

We wensen jullie een fantastisch uiteinde. We hadden het graag met jullie willen vieren, maar helaas....

We hopen dat jullie de kerst goed zijn doorgekomen met de blonde socrates, onze fijne Danny Rook, De Arnold Scholten van het Noorden oftewel Mr. Sock.

Groeten van een winterse golfbaan.

Dikke kus en veel liefs en voorspoed voor het nieuwe jaar.

Albert en Marieke

• 31 December 2007 - 08:52

Bert Vedder:

Ook jullie een gelukkig nieuwjaar gewenst. Nog een fijne trip verder. Je Shamrock maatjes volgen jullie belevenissen op de voet en met veel interesse. Prachtig hoor.

Groeten,

Bert

• 31 December 2007 - 09:21

Jessica:

hallo lieverds!!

dan wil ik jullie graag op de valreep nog AL HET BESTE wensen voor 2008!!
    maak er wat moois van.

Heel veel geluk in 2008!
    Liefs Chris en Zetha

• 31 December 2007 - 09:30

Arjan En Marielle:

Vanuit Hengelo willen we jullie een sprankelend 2008 toewensen! We zullen aan jullie denken als wij de eerste pijlen vannacht de lucht in schieten en proosten op het nieuwe jaar! Heel veel plezier in Sydney! Een poot van Paco en een dikke kus van ons!

Arjan en Marielle

• 31 December 2007 - 09:39

Joop & Elly:

It kin nog krekt.
    Ook vanuit Leeuwarden de allerbeste wensen en een geweldig vervolg op jullie reis in 2008.

• 31 December 2007 - 09:51

Gerrit &Gerry:

Voor jullie ook een fijne jaarwisseling
    gewenst,geniet van het vuurwerk.
    Een gezond en vooral een onvergetelijk
    2008
    veel liefs,
    Gerrit & Gerry

• 31 December 2007 - 09:59

Lettie:

jullie ook een hele fijne jaarwisseling en een goed en gezond 2008.

Groetjes Lettie

• 31 December 2007 - 13:20

Yda:

Veel reisplezier in 2008 en de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar vanuit Grou!

• 31 December 2007 - 14:14

Dennis,Sylvia,Floor:

Wij wensen jullie ook een goed 2008 en nog veel reisplezier. Niet teveel drinken!

• 31 December 2007 - 14:33

Daisy & Koert:

Wij wensen jullie een heel goed 2008 en nog een goede reis.

• 31 December 2007 - 18:51

Japke:

Folle lok en seine foar 2008.
    Meitsje der opnij in prachtig jier fan!
    dikke tut fan japke en dicky.

• 31 December 2007 - 19:18

Janny:

de fokkemas uit grou wensen jullie een goed en vooral
    gezond!! 2008 toe.
    groetjes en veel plezier!!

• 31 December 2007 - 19:22

Gary & Tineke:

veul hail en zegen, groeten Gary & Tineke

• 31 December 2007 - 22:39

Mam En Pa:

We hebben jullie bericht gelezen en inderdaad om de middag was op het nieuws het vuurwerk uit Sydney te zien zoals elk jaar.
    Als we dit bericht aan jullie versturen kijkt de helft van Nederland naar Paul de Leeuw en is het wel weer het oud jaar afsluiten met een lach en een traan.
    Tussendoor een borrel en de zelf gemaakte
    oliebol, deze kunnen we helaas niet voor jullie bewaren.
    Aan het eind van het nieuwe jaar kunnen jullie weer hiervan genieten.

Nu wij wensen jullie een nieuwjaar toe
    waar veel door jullie gelachen wordt in een goede gezondheid.

Ook een groet aan Blondie en zijn vriendin.

Veel liefs en vele kussen aan jullie beiden.

mam en pa.

• 01 Januari 2008 - 11:19

Tante Trijntje:

Ik wens jullie een heel GEZOND en GELUKKIG NIEUWJAAR.
    Een hele belevenis om het vuurwerk in Sydney te zien. Ik heb het op de tv gezien. Nieuwjaarsdag is voor jullie al weer voorbij. Straks om 4 uur komt de familie bij Roeliena.
    Fijn dat de reis zo goed gaat.
    Hart.gr. van tante Trijntje

• 01 Januari 2008 - 13:03

Henk En Jannie:

Hee Annalies en Roelof een geweldig goed en ondernemend 2008 toegewenst, vanuit Grou en nog veel plezier.

• 01 Januari 2008 - 14:06

Anje.:

Wie winsen joe n schietbeetje regen,
    en veur 2008 veul hail en zegen!

Segen yn't nye jier en folle lok en seine!

Smok of dikke tut,
    dit verhoaltje is uut.

Veul laifs,
    Riko, Anje, Reinder, Marleen, Laura en Irene.

• 02 Januari 2008 - 03:02

Christa:

Hey Roelof en Annalies!

Jullie ook een geweldig mooi nieuwjaar gewenst, met vele mooie reizen, ontmoetingen en avonturen!

Zie net jullie reactie op mijn site, hier alvast een paar adressen om jullie op gamg te helpen:
    www.7knots.com
    www.crewfinders.com
    www.omtezeilen.nl
    Er zijn op dit moment veel boten in NSW en QLD die crew zoeken, heb zelf al aardig wat vragen gekregen.
    Nog een tip: probeer een exemplaar te pakken te krijgen van het boekje "Hitchhikers-guide to the oceans", erg waardevol qua info met alle ins en outs.

ps: hoe was Sydney?

Liefs,
    Christa

• 02 Januari 2008 - 08:46

Simone En Ulco:

Het nieuwe jaar is alweer een paar dagen oud. Maar natuurlijk een super jaar gewenst!! Een dikke tuut van Ulco en Simone

• 02 Januari 2008 - 09:31

Ronald Lekkerkerker:

ook de beste wensen van mij. Geniet ervan daar!

• 02 Januari 2008 - 15:06

Annet:

Allerliefste mensen aan de andere kant van de wereld,

Wat een goed teken om zoveel uitroeptekens tegen te komen in jullie nieuwjaarswens! Dat betekent maar 1 ding, dat jullie het nog steeds onwijs naar jullie zin hebben en happy zijn met zn tweetjes!

Helemaal super! Wat de plannen ook mogen zijn voor 2008, jullie hebben in ieder geval een bruisende start gemaakt! Maak van iedere dag die voor jullie ligt weer iets heel moois!

Heel veel zoenen voor het nieuwe jaar en ook omdat ik Annalies mis! Nog nooit zo dicht bij geweest als de afgelopen jaren en nu zooooooooooooooooooooooooover weg!!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXENJOY!!!!!!!!!!!!!

• 02 Januari 2008 - 19:05

Wietze:

volgens mij mag het nu nog wel. nog een heel mooi en gelukkig 2008 toegewenst. hoe mooi het daar op de andere kant is tonen die geweldige foto's die jullie maken.

groetjes en xxx wietze

• 02 Januari 2008 - 21:10

Jitske En Jelle :

Ook wij wensen jullie een ondernemend, gelukkig en vooral gezond 2008. En voor over een paar weken een geweldige tijd samen met je ouders.
    groeten Jitske en Jelle

• 03 Januari 2008 - 12:55

Jits:

Lieve Roelof en Anna,

Wil jullie een FANTASTISCH 2008 wensen! Beetje laat maar "better let as net"!:-D

Dikke kus,
    Jits